Zkoušky, ZZO1 a BH

10.09.2016 12:14

Dneska mám z těch mých kluků ooobrovskou radost! V podstatě bez tréninku (jednou jsme si to zkusili) jsme nastoupili na zkoušky. Smajlíček na ZZO1 a Scary na BH. Smajlíček dneska šlapal parádně, dokonce i jeho velmi neoblíbená chůze u nohy dnes byla moc pěkná, polohy, štěkání úplná paráda. Na překážkách trochu pozlobil, protože jako správný agiliťák skočil překážku pouze jedním směrem, zpátky se přeci neskáče. Lávku dle očekávání chtěl přeběhnout a prudké a vysoké áčko jsme tak nějak hezky přešplhali. A výsledek? Zkouška splněná a já z ní mám fakt radost =) Scary dneska šlapal BH, dlouhá chůze u nohy byla fakt dlooouhá takže Scarýsek šel tak trochu chcíple. Do toho jsem mu několik bodů strhla já protože povely jsou prostě zlo a "Scary Ke mě" fakt nepovažuju za dva povely =D a sem tam jsem si ho trošku nevědomě pochválila, ale i tak jsme zkoušku s odřenýma ušima dali. Děkujeme panu rozhodčímu za příjemné a spravedlivé posuzování a ZKO Ostrov - Veseřice za opět velmi dobře zorganizované zkoušky =)